ח"כ דוד ביטן: "הטעויות של אורן חזן נובעות מחוסר ניסיון ומטמטום" • האזינו

    דוד לזר | צילום: מאיר אלפסי No Comments on ח"כ דוד ביטן: "הטעויות של אורן חזן נובעות מחוסר ניסיון ומטמטום" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן המשמש כיו"ר ועדת הכנסת התייחס הבוקר (חמישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' לדוח 'מבקר המדינה' שפורסם אמש, שבין סעיפיו הרבים מאשים המבקר יוסף שפירא את ח"כ אורן חזן מ'הליכוד' בהגשת תצהיר שקרי בכל הקשור לבחירות המקדימות.

    "יש תמיד אי סדרים בפריימריז, גם במפלגת העבודה, אבל זה לא אומר שהשיטה לא טובה, העיקרון הוא שצריך לפקח את ההוצאות של הפריימריז", אמר ביטן", לדבריו, "התקשורת אוהבת לתקוף את ח"כ חזן, אבל חשוב לדעת כי הדוח שקשור לבנט הוא חמור שבעתיים ממה שקרה לחזן".

    מהי הסיבה שהתקשורת לא מפסיקה לתקוף את ח"כ חזן? "את הנושא התקשורתי הוא הרוויח ביושר, חבל שזה כך אבל התקשורת אוהבת את הנושא שלו, עד עתה זה פגע בליכוד וכיום זה פוגע בכולם בכל חברי הכנסת ובכבוד הכנסת".

    לדבריו, "מה שקרה עם חזן בדוח 'מבקר המדינה' נובע מחוסר ניסיון ומטמטום, הוא היה בחור צעיר שלא האמין שהוא יבחר, נעשתה פה טעות, אבל מפה ולומר שזה פלילי הדרך ארוכה".

    "גם בכירים בליכוד לא אוהבים את חזן, כי הוא יוצר מצבים לפעמים בעייתיים ולא רק בתקשורת אלא גם מה שקורה בכנסת", לדבריו, הסיבה שלא נעשה דבר בענייניו עד היום נובעת מהעובדה ש"הקואליציה היום היא של 61 חברי כנסת, והממשלה תיפול אם נעשה משהו, ולכן אי אפשר לבוא בביקורת לבכיר הליכוד, אבל ללא הבעיה הזו – יכול להיות שהליכוד היה נוקט מכל מיני אמצעים".

    לדבריו של ביטן "הבעיות של חזן מגיעות מחוסר ניסיון, צריך לתת לו זמן להיכנס לענייניים בצורה יותר מבוגרת".

    בסיום דבריו, ביקר יו"ר ועדת הכנסת את הקריטריונים של מבקר המדינה ואמר כי "במקום להתעסק בפריימריז עצמם, אנחנו כל הזמן עסוקים בדוחות מול המבקר. יש לנו רק שבועיים ימים בבחירות הפנימיות, אבל אז אנחנו מתעסקים כל היום בדוחות מול המבקר. כי הוא דורש דיווח בזמן אמת. אני מציע שלא יצטרכו לעשות את הדיווח און ליין, צריך להוריד את הלחץ. ומפה מגיעות הטעויות".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות